Storingen

Berichten in berichtenservice worden soms niet geladen

Sommige gebruikers ervaren dat berichten soms niet helemaal geladen kunnen worden. Het onderwerp en de afzender zijn zichtbaar, maar de inhoud niet. Het gaat om zowel antwoorden op uw berichten als om berichten van uw zorgverlener(s). U kunt uw patiënten vragen de lijst te vernieuwen. Door de berichtenlijst te vernieuwen verschijnen de berichten weer.

Berichten vernieuwen via webportaal: druk links in het scherm op de link ‘berichten vernieuwen’.
Berichten vernieuwen via app: swipe naar beneden in de lijst van berichten.

Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Inloggen in de app

Gebruikers kunnen problemen hebben met het inloggen in de Uw Zorg online app. Wij hebben voor beide foutmeldingen een uitleg geschreven. Deze uitleg staat bij de veelgestelde vragen op https://uwzorgonline.nl/hulp.

Lees wat gebruikers kunnen doen bij de foutmelding: Geen verbinding mogelijk met uw praktijk.

Of bij de melding ‘Fout. Er is een fout opgetreden‘.

Ondervindt u een storing? Dit lossen we graag zo snel mogelijk op. Meld de storing eenvoudig bij onze servicedesk.