Lead marketeer
Wil jij graag bijdragen aan de zorg in Nederland, maar doe je dit liever als marketeer dan in een witte jas? Kun je je goed verplaatsen in de klant, hem op het juiste moment met de juiste boodschap benaderen en wil je zo zorgverleners helpen meer tijd over te houden voor zorg? Lees dan verder!
Waar kom je terecht?
Wij geloven dat zowel zorgaanbieders als zorgconsumenten het gelukkigst worden van tijd. Met digitale toepassingen maken we zorg efficiënter en beter bereikbaar.
Zorgprofessionals helpen we door het contact met hun patiënten makkelijker en efficiënter te organiseren. Daardoor zijn zij minder tijd kwijt aan gedoe en geregel. Dat betekent meer tijd voor het echte werk: zorg voor de patiënt. Alleen al door het online aanvragen van herhaalrecepten kan een praktijk veel tijd besparen. En dat is nog maar het begin.
Patiënten helpen we door het contact met zorgverleners te regelen. Niet meer bellen voor een recept of afspraak, maar zelf regelen op het moment dat het hen uitkomt. Bovendien vinden ze alle zorgverleners op één plek, wat ook weer een hoop tijd scheelt.
Bij alles wat we doen, stellen we onszelf de vraag of het leidt tot ‘meer tijd voor zorg’. Alle collega’s hebben de drive om hier aan bij te dragen. Dit geeft een prettige sfeer en de voldoening van bijdragen aan een maatschappelijk belang.
De organisatie is opgedeeld in 3 onderdelen: commercie, product management en development. Als lead marketeer heb je de lead in het USE team. Jij bent met jouw team verantwoordelijk voor het verhogen van adoptie en gebruik van onze diensten door zowel praktijken als consumenten. Met jouw USE-team en de teams GET en Support vorm je het onderdeel commercie. Je zult dus nauw samenwerken met collega’s van deze afdelingen.
Wat ga je zoals doen?
- Leiden van het USE team dat bestaat uit jou plus 5 collega’s.
- Meten en verhogen van de klanttevredenheid.
- Stimuleren van datadriven werken, bijvoorbeeld door het uitdenken en inrichten van de juiste dashboards.
- Opstellen en uitvoeren van cross- en upsellcampagnes.
- Opzetten van online campaigning om app downloads en gebruik door consumenten te stimuleren.
- Uitdenken en opzetten van online tutorials, video’s, webinars en FAQ’s zodat zorgverleners ontzorgd en geholpen worden bij het gebruiken van onze diensten.
Na 1 maand
- ken je onze producten en weet je hoe we onze klanten hiermee helpen;
- heb je een eerste idee van de projecten die jullie dit jaar moeten doen om de targets te realiseren;
- weet je hoe je jouw team kunt helpen met nog meer plezier en resultaat hun werk te doen.
Na 3 maanden
- heb je de eerste geautomatiseerde campagne ingericht in ons (nieuwe) CRM systeem ZOHO;
- zijn de resultaten van het eerste klanttevredenheidsonderzoek binnen en heb je vervolgacties gedefinieerd;
- zet je de eerste online tutorials live die ervoor zorgen dat zorgverleners geholpen worden bij het gebruiken van onze diensten.
Na 6 maanden
- zijn de praktijken die onderdeel zijn van een regiodeal middels direct marketing campagnes geconverteerd naar betalende klanten;
- introduceer je samen met een externe partner een nieuwe dienst op ons platform;
- heb je een project charter ingediend bij de development teams zodat een nieuwe functionaliteit opgeleverd kan worden die onze klanten helpt meer tijd voor zorg over te houden.
Waarom wil je bij ons werken?
- Je draagt bij aan de beschikbaarheid van zorg in Nederland.
- Je komt terecht bij de marktleider op het gebied van zorg/ICT. We bedienen nu al 4.000 zorgpraktijken en meer dan 2,5 miljoen consumenten gebruiken ons portaal.
- Je mag kiezen of je 32 of 40 uur per week bij ons komt werken.
- Afhankelijk van je kennis en ervaring ligt het brutosalaris tussen de € 3550,- en € 4825,-. Dit bedrag zal bij goede resultaten jaarlijks groeien. Daarnaast krijg je nog vakantiegeld en hebben we een goede pensioenregeling.
- Wij vinden jouw persoonlijke ontwikkeling belangrijk. Daarom mag je 20% van je tijd aan persoonlijke ontwikkeling besteden en kun je gebruikmaken van een persoonlijk budget.
- Wij werken hybride. Na je inwerkperiode regelen wij ook de nodige spullen voor je thuiswerkplek.
- En als je dan naar kantoor komt, zit je in het mooie Amsterdam Health Technology Center. Maar 7 minuten lopen vanaf station Holendrecht!
- Of je nou met het OV of met de auto bent, we vergoeden je reiskosten.
- Je staat er nooit alleen voor. We helpen elkaar graag.
Wat neem je mee?
- Een afgeronde hbo- of wo- opleiding.
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare rol.
- Ervaring met het opzetten en optimaliseren van marketing automation.
- Goed in contentontwikkeling, zowel copy als design.
- Een kei in plannen en organiseren.
- Ervaring met agile scrum werken is een pré.
- Ervaring met de eerstelijnszorg is een pré.
- Daadkrachtig, creatief en resultaatgericht.
3 redenen waarom deze functie iets voor jou is
3 redenen waarom deze functie niet voor jou is
Enthousiast geworden? Solliciteer!
Stuur jouw cv en beknopte motivatiebrief via onderstaande knop.
Wat gebeurt er dan?
- Wij lezen jouw sollicitatie zorgvuldig door.
- Zien wij een match? Dan bellen we jou om je uit te nodigen voor een gesprek.
- Daarna volgt een tweede gesprek, wel zo fijn voor ons allebei om alvast met wat
meer collega’s kennis te maken. - Vinden wij elkaar nog steeds een match? Hoera! Welkom bij Uw Zorg online.