Support medewerker

“Okay, je komt niet in een gespreid bedje terecht, er is veel te doen. Geen dag is hetzelfde, eigenlijk net als thuis”, zegt Parveen over haar werk bij onze supportservice. 

Hoe kan jouw dag eruit zien?

Je begint de dag op jouw tijd in de ochtend. Nadat je je kopje koffie/thee hebt gepakt, werk je e-mail bij en beantwoord je een telefoontje.

Om half 11 maak je tijdens een korte stand-up met je team de dagindeling: wie neemt wanneer de telefoon op, beantwoordt de mail en wie heeft extra tijd nodig voor projecten.

Weer achter je laptop check je of de voorbeeldwebsite van je community er goed uit ziet en plaatst zo nodig nieuwsitems. Tussendoor beantwoord je telefonisch wat vragen van onze klanten.

In de middag heb je bijvoorbeeld de tweewekelijkse sprintoverleg. Is er hulp? Gaat er iets mis? Samen met je team bepaal je de aanpak.

Daarna loop je je mailbox nog even door. Vragen die zijn opgelost, koppel je terug aan de klant.

Hoe maak jij onze klanten blij?

Als support medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van onze klant. Dit zijn eerstelijns zorgverleners zoals huisartsen, apotheken en tandartsen die graag hun zorg online bereikbaar willen maken.

  • Vriendelijk en betrokken beantwoord je vragen van klanten telefonisch of per mail.
  • Je brengt hun wensen in kaart en zorgt ervoor dat deze informatie terecht komt bij de juiste mensen.
  • Je pakt projecten op. Dit varieert van het checken van de websites van bijvoorbeeld de huisartsen en apotheken tot aan met marketing schakelen over instructievideo’s.
  • Je denkt graag mee met klanten en ook over de interne processen. Zodat we onze klanten sneller en efficiënter kunnen helpen.

“Bij mijn vorige bedrijf was de sfeer ook wel goed, maar hier is het veel prettiger en je krijgt echt ruimte voor je eigen ontwikkeling.” Collega Lasharo over werken bij Uw Zorg online 

Waarom wil je bij ons werken?

  • Je komt terecht bij de marktleider op het gebied van zorg/ICT.
  • Je mag kiezen of je 24, 32 of 40 uur per week bij ons komt werken.
  • Afhankelijk van je kennis en ervaring zie jij maandelijks een (bruto)bedrag tussen de € 2100,- en € 3250,- op je rekening staan. Doe je je best? Dan kan dit bedrag jaarlijks alleen maar groeien. Daarnaast krijg je nog vakantiegeld & pensioen.
  • Het is mogelijk dat we jou een vast contract aanbieden.
  • Wij vinden jouw persoonlijke ontwikkeling belangrijk. Daarom maak je samen met je teamleider elk jaar een plan en kun je gebruikmaken van het budget dat voor jou gereserveerd is.
  • Wij werken hybride. Na je inwerkperiode regelen wij ook de nodige spullen voor je thuiswerkplek.
  • En als je dan naar kantoor komt, zit je in het mooie Amsterdam Health Technology Center. Hier geniet je vanaf de 6e verdieping van het uitzicht op het AMC. Maar 7 minuten lopen vanaf Holendrechtstation!
  • Of je nou met het OV of met de auto bent, we vergoeden je reiskosten.
  • Je staat er nooit alleen voor. We helpen elkaar graag.

3 redenen waarom deze functie iets voor jou is

  • Wel, als je blij wordt van anderen blij maken.

  • Wel, als je van afwisselend werk houdt.

  • Wel, als je ervan houdt om in teamverband te werken.

3 redenen waarom deze functie niet voor jou is

  • Niet, als je telefoonangst hebt.

  • Niet, als je wil vastroesten in je functie.

  • Niet, als vrijdagmiddagborrels, spelletjesavonden en bedrijfsweekenden niets voor jou zijn.

Enthousiast geworden? Solliciteer!

Stuur jouw motivatiebrief en cv via onderstaande knop.

Wat gebeurt er dan?

  1. Wij lezen jouw sollicitatie zorgvuldig door.
  2. Zien wij een match? Dan bellen we jou om je uit te nodigen voor een gesprek.
  3. Vinden wij elkaar nog steeds een match? Hoera! Welkom bij Uw Zorg online.